Friday, October 7, 2016

Mark Jansen Trading System

Mark Jansen Jansen est lun des Market Wizards onderhoude par Schwager dans seun premier Tomé. Seun styl est tegniek. Die grootste handelaars is die mense wat die meeste bang vir die markte. My vrees vir die markte het my gedwing om my tydsberekening slyp met groot presisie. As my ingewande gevoel van marktoestande is nie reg nie, ek dont handel. My tydsberekening is 'n kombinasie van ervaring en my senuweestelsel. As my senuweestelsel my vertel uit die posisie te kry, is dit omdat die mark aksie iets in my kennis en ervaring wat ek gesien het nie snellers. Ek dont ook verloor baie op my ambagte, want ek wag vir die presiese regte oomblik. Die meeste mense sal nie wag vir die omgewing om homself tip af. Quelques uittreksels de seun onderhoud. Ek het nog hoef nie 'n metode vir die beheer van risiko. Ek is afhanklik van my senuweestelsel en ingewande reaksie. Ek dek posisies toe ek dit nie reg voel oor hulle. Dit was 'n obsessie. Op daardie punt, is dit wasnt die geld wat my kon motiveer. Ek is verslaaf aan die spel: die uitdaging om te probeer om uit te vind die mark. Die grootste fout wat ek gemaak het met 'n spesifieke teiken van wat ek wou uit die handel. Ek dink daar is 'n klomp mense in hierdie besigheid wat net geniet om te kyk ander geld verloor. My vriend dink tegniese ontleding is net 'n kruk vir my, en die werklike rede waarom ek maak geld is ervaring. Ek verkies die handel vir klein winste en probeer om te verloor ambagte te roei. Ek het besef dat ek verloor het geld in die eerste plek omdat ek onervare was. Ek havent enige verlies weke sedert 1980 1987 maar ek het 'n paar verloor dae. Ek wag vir cant-verloor omstandighede. Ek gebruik baie verskillende tipes van tegniese insette: kaarte, Elliot golf en Gann analise, Fibonacci-getalle, siklusse, sentiment, bewegende gemiddeldes, en verskeie ossillators. Mense dink dat tegniese ontleding is onbetroubaar omdat hulle geneig is om die een ding wat hulle is gemaklik met pluk. Die probleem is dat nie 'n enkele benadering werk al die tyd. Ek glo nie in stelsels wat altyd benader markte op dieselfde manier. myself met behulp van die stelsel, ek voortdurend verander die insette om dieselfde uitset te verkry - wins. Ek is altyd op soek na 'n mark wat verloor momentum, en dan gaan na die ander kant. Ek dont probeer om uit te vind waar die mark gaan voordat die aksie Ek laat die mark vir my sê waar dit gaan. 'N mark wat fundamenteel en tegnies is gereed om hoër te beweeg is nie van plan om om te keer as gevolg van 'n item op die nuus - selfs 'n dramatiese een. Die mark gaan af nie net op winsneming, maar op 'n baie van die verlies te neem as well. Eers dan, wanneer daar geen kans om die jagluiperd kan sy prooi verloor, doen dit aanval. Dit, vir my, is die toonbeeld van professionele handel. . Ek neem net die mid-range waar die momentum is die grootste. Dit, vir my, is die handel soos 'n mossie eet. Ses rgles de handel. doen altyd jou huiswerk. Dont arrogant wees. Wanneer jy arrogant, verlaat nie risiko beheer. Die beste handelaars is die mees nederige. Verstaan ​​jou beperkings. Elkeen het beperkings - selfs die beste handelaars. Wees jou eie persoon. Dink teen die beeste as hulle moet verloor in die tyd. Moenie handel totdat 'n geleentheid hom voordoen. Jou strategie het buigsaam genoeg om te verander wanneer die omgewing verander om te wees. Dont get oorgerus sodra jy die wins gemaak het. Die moeilikste ding in die wêreld is vashou aan winste. Ses Conseils aux dbutants. Jy het om te leer hoe om te verloor is dit belangriker as om te leer hoe om te wen. Limiet verliese quickly. Mark Weinstein Trading Strategie nadat hy 'n groot verlies in sy vroeë handel loopbaan Weinstein, het voortgegaan om te geniet pragtige handel sukses. Hy het daar 'n kompetisie georganiseer deur sommige COBE vloer handelaars en in drie maande het 100,000 in 900000 en hy beweer dat hy nog nooit 'n verlies van week het in sy handel loopbaan daarna, en terwyl dit waar kan wees of nie, die raad wat hy gee is waardevol vir enige handelaar. Weinsteins 7 Trading basiese reëls vir die Trading Sukses werk hard op die basiese beginsels en ken al die belangrike inligting oor die instrument wat jy handel dryf. Mees suksesvolle handelaars nederig nie arrogant. As jy arrogant is jy geneig om te verloor omdat jy risikobeheer sal kortkom nie omdat jy voel jy kan die mark te klop. Verstaan ​​jou beperkinge asook jou voordele as 'n handelaar. Weet wat jou swakhede, sal jou toelaat om handel te dryf in 'n mode wat die impak daarvan verminder en al handelaars het 'n paar swakhede - selfs die beste handelaars. Het jy 'n stryd ingesteldheid en moenie wees bang om handel te dryf teen die handel teen die trop. Die oorgrote meerderheid van die handelaars verloor, sodat die handel met 'n teenoorgestelde ingesteldheid is 'n noodsaaklike eienskap al wen handelaars het Wees geduldig en wag vir die ideale toestande om hulle voor toetrede tot 'n handels-sein. Verstaan ​​wanneer om uit te wees van die markte is net so belangrik soos om te weet wanneer om te kry en wanneer jy die meeste handelaars handel te veel dink en te verloor, dit is logies advies. Jou handel strategie moet buigsaam en aanpasbaar by die veranderinge in die mark wees. 'N dinamiese handel strategie is nodig om te wen, want die markomgewing verander gedurig, so jou handel strategie buigsaam om tred te hou met dit moet wees. Sodra 'n handelsmerk is winsgewend, moenie oorgerus of arrogant geword het, een van die moeilikste dele van die saak is in die hande van jou winste te hou Die meeste handelaars neem hul oog van die bal af sodra hulle winste winste, maar dit kan lei tot die wins gou draai in 'n verlies. Aanhalings oor geduld en wag vir die regte geleentheid. I dont ook verloor baie op my ambagte, want ek wag vir die presiese regte oomblik. Die meeste mense sal nie wag vir 'n omgewing om homself tip af. Hulle sal loop in die bos wanneer dit nog donker was, terwyl ek wag totdat dit lig kry. Hoewel die jagluiperd is die vinnigste dier in die wêreld en kan enige dier op die vlaktes vang, sal dit wag totdat dit absoluut seker dit kan sy prooi te vang. Dit kan wegsteek in die veld vir 'n week, en wag vir die regte oomblik. Dit sal wag vir 'n baba eland en nie sommer enige baba eland, verkieslik een wat siek is of lam. Eers dan, wanneer daar nie 'n kans kan sy prooi verloor, doen dit aanval. Dit, vir my, is die toonbeeld van professionele handel oor waarom hy wen so 'n hoë persentasie van ambagte. Ek het 'n werklike vrees vir die markte. Ek het gevind dat die grootste handelaars is die mense wat die meeste bang vir die markte. My vrees vir die markte het my gedwing om my tydsberekening slyp met groot presisie. Toe ek behoorlik is die handel, is dit soos 'n swembad speler hardloop rakke. As my ingewande gevoel van marktoestande is nie reg nie, ek dont handel op geluk in die markte. Ek glo nie enigiemand ooit kry uitgewis in die mark as gevolg van slegte geluk is daar altyd 'n ander rede vir dit. Óf jy was af wanneer jy die handel het, of jy didnt het die ervaring. Daar is altyd 'n fout wat betrokke is. Op die belangrikste element vir om 'n bedryf. Ek is altyd op soek na 'n mark wat verloor momentum, en dan, gaan na die ander kant Bogenoemde is 'n goeie soliede advies vir die meeste handelaars, die klem op geduld en wag vir die regte handel geleentheid is raad meeste handelaars ooit dont volg. Alles oor Weinsteins handel strategie is op soek na die beste geleenthede en toe hy hulle het, maak hy seker dat hy nie die geval neem sy oog van die bal en sluit dit in. In terme van geld bestuur soos baie groot handelaars het hy 'n groot verlies wat beteken hy het geleer om die mark in terme van wat dit weer aan hom kon doen vrees as hy laat dit maar soos die meeste groot handelaars, sit hy sterk klem op geld bestuur en sny verliese en wys daarop dat as jy wil om te wen by handel, moet jy leer hoe om te verloor op die regte mode en verliese nie neem persoonlik. Does Stan Weinstein stelsel werk Ja sy stelsel werk nie. Hoe Stan Weinstein8217s stelsel werk in vergelyking met die indeks. Ek weet nie as ek dit nog nooit gemeet. Wat is Weinstein8217s stelsel in 'n neutedop Die tendens is jou vriend Kyk na die mark as 'n geheel in vergelyking met die 200 dae - bewegende gemiddelde. 8211 Alle bote optrek in 'n stygende gety. Kyk na die sektore wat doen die beste met behulp van die 200 dae - bewegende gemiddelde. Vind die aandele met die mooiste kaarte, en 'n opwaartse bewegende gemiddelde, asook die prys bo die geneig lyn. Wanneer dit breek die tendens te verkoop. Die tendens word gedefinieer as die 200 dae eenvoudige bewegende gemiddelde. In die ou dae Stan gebruik kaarte, nie kan jy gaan na enige finansiële webwerf soos money. msn of Yahoo Finansies en vind 'n tendens lyn. Jy het nog nooit ooit wil koop of self 'n-beurs bo die bewegende gemiddelde, maak nie saak hoe aanloklik of sappige storie nie. Die rede hiervoor is die 8220tape vertel all8221.In ander woorde verwagtinge en gerugte op die straat is reeds in die prys tendens lyn ingereken. Is Stan Weinstein ryk Ja afgetree gelukkig lewe in Hollywood, Florida. Is sy stelsel van-beurs vervul, sonder pad. Hy het egter 'n paar baie goeie lopies. Hoe kan ek sy stelsel te gebruik om geld te maak in aandele Eintlik is ek nie 'n Stan Weinstein puristiese. Ek kyk basies net by die mark as 'n geheel met behulp van sy stelsel. Maar as jy dit wat jy sal uit die mark gewees het soos ek was in die herfs van 2007. Vir my gedoen het, sou ek sê Stan Weinstein8217s stelsel werk goed. Ek gebruik basies die 12 maande bewegende gemiddelde op die SampP 500 indeks. As marktoestande goed dan is ek in die mark en belê. Ek skerm aandele wat 8, 9 of 10 op die StockScouter graderingstelsel op MSN. Sy vrye en gebaseer op 'n kwantitatiewe metode. Hulle koers aandele van 1 tot 10. Ek weet nie hoekom mense nie hierdie gebruik as 'n riglyn om potensiële koop en verkoop te verminder. Daar is ander kwantitatiewe winkels daar buite soos valuengine maar hoekom betaal wanneer jy nie 'n vrye kwantitatiewe stelsel en Stan Wenstein8217s stelsel gebruik. Alles wat jy nodig het om geld te maak op MSN. Onthou die ekonoom John Maynard Keynes het 'n fortuin in valuta handel net die lees van die finansiële koerant. Iets wat minder inligting is beter as uiteindelik finansiële nuus raak wit geraas. Van daar het ek kyk na die aandele Ek persoonlik hou, dit wil sê met 'n hoë winsgrens en lae skuld, ook te kyk na die verwagte p / V-verhouding. Sodra ek die voorraad te koop Ek hou totdat dit deur die bewegende gemiddelde. Ek het ook soms te belê in maatskappye Ek persoonlik hou, koop ek by en glo. Maar selfs met hierdie check ek die bewegende gemiddelde. Stan sou sê dit is OK, jy kan dit doen, maar uiteindelik sal jy toegee aan die logika van sy stelsel en sien dat dit al is gebou in die bewegende gemiddelde. Wat is die mark is om af te gaan Jy kan geld maak in 'n bul of beermark jy net geld te maak met kortbroek of sit. Ek persoonlik dit nie doen nie. Ek gebruik batetoewysing en dollar koste gemiddeld my beleggings te verskans. Dit is ek iets in kontant altyd en skuif die toekenning op grond van hoe optimisties ek voel. Ek sit nooit al my geld in 'n keer. Ek ken dit stuk vir stuk in geval ek verkeerd oor die mark. Selfs met 'n klein aantal van geld wat ek doen. Ek beveel aan Stan Weinstein8217s boek en vra my as jy enige questions. OI Kommentaar OI Strategieë OI Onderwys Premier Beleggers Couch Potato Trader spronge Trader Opsie Skrywers Cash Machine Gedek Oproepe Resources slag Trading soos 'n pro en Patroon Projeksies het probleme drukwerk op die OiN intekenaar navraag het ek oor my sleutel Street mentor, 'n professionele handelaar, Id gedink dat my uitgebreide kommentaar van algemene belang mag wees met betrekking tot die wysheid van volgende ander raad. Dit en my updated tegniese mark vooruitsigte. OiN INSKRYWER VRAAG: Dit was uit OiN intekenaar Brian: Hi Leigh - Het Mark (Weinstein) ooit 'n boek wat ek liefgehad het sy styl en hom aangetref terwyl hy die mees ongelooflike van al die onderhoude wat Jack Schwager het geskryf. Kan jy my verwys na sy: boek, webblad, e-pos Indien nie, id enigiets wat jy kan doen om my te wys in die regte rigting te wees om handel te dryf soos hy waardeer. Ook uit 'n ander intekenaar, die vraag: Dink jy dat die Nasdaq weer 'n oorverkoopte uiterste sal kry soos dit terug het by die optog onder professionele handelaars nie op soek na die kollig: Die verwysing hier is na my vorige PaineWebber (nou UBS) kollega uit die 1980's, Jack Schwager, skrywer van die mark Wizards reeks boeke. Ek gevolg Jack as senior tegniese ontleder vir afgeleides en termynkontrakte by die firma. Ek het baie geleer uit Jack, maar veel meer van 'n professionele mark handelaar met die naam Mark Jansen. Nie die Stan Weinstein wat 'n mark advies nuusbrief en boek, maar 'n streng private handelaar geskryf. Dit gebeur dat Mark het my onder sy vlerk, of het jammer op my onkunde van hoe die mark werk regtig en gementor my begin toe ek 'n handelaar / makelaar by Morgan Stanley (dan Dean Witter). Ek ontmoet Mark deur 'n vriend. Dit was n kans of Serendipity regtig. Hy wou praat en wat ek graag oor my gunsteling onderwerp van tegniese ontleding te luister. Mark het uit geleer of bestudeer met elke belangrike suksesvolle handelaar / ontleder tik daar buite op die oomblik. Hy het geweet dat meer oor handel en die roeping van die beduidende tops en bottoms van die mark dan iemand wat ek nog ooit ontmoet of ooit gehoor van. Ons verhouding is bespreek 'n bietjie in die onderhoud met Mark Jansen wat in Jack Schwagers eerste Market Wizards boek. Hierdie agtergrond is by wyse van 'n voorsprong in 'n antwoord op brians vraag oor 'n skakel na sy webwerf, e-pos, boek. Jy moet verstaan ​​wat ek geleer het oor professionele handelaars, die mense wat hul eie geld handel. Hulle oor die algemeen nie wil bekend te staan, e-pos, of om 'n boek te skryf. Verder, hulle is afhanklik van hul metodes nie gewerk. Ook wil hulle openbare raad te gee. As jy daaroor dink, watter voordeel was dit vir sulke handelaars Hulle dont wil openbare geld handel en moenie dit nodig het om geld te maak. Verder het hulle beslis nie wil Telegraph hul handel styl om 'n breër gehoor. Mark het 'n groot genoeg ego te wil iemand anders privaat onderrig en dit was vir my 'n ruk lank. Hy het meestal in swaar in die indeks opsies, veral in dié tyd in die Oex, op redelike groot keerpunte of tendens terugskrywings in die mark. Gevolglik het hy baie tyd op sy hande terwyl hy wag vir die regte handel oomblikke. Nou, kan jy wonder hoekom Mark Weinstein nogtans het sy enigste onderhoud aan Jack Schwager Dit was vir sy Moeder ek gedink dit altyd net soos Mark sê oor sy moeder by die skoonheidsalon met kennisse wat oor hul suksesvolle prokureur of dokter seuns gepraat, sonder haar ook verstaan ​​of fathoming dat Mark kan koop of verkoop nie enige van hulle en was ook 'n hoë vlak van professionele. Maar hoe om te verduidelik 'n private superster professionele handelaar seun Isnt dat dobbel Dit is nie iets wat die vrou by die brug tafel of skoonheidsalon maklik kan verband hou met. As hy 'n superster atleet was, kon dit word gewys op en daar sal 'n baie publisiteit betrokke wees. Nie so in die geheimsinnige wêreld van private handelaars. Mark het gedink dat as hy 'n onderhoud vir Jacks Market Wizards boek voorgelê sou hy iets aan sy ma te wys nie. En, het hy natuurlik. Maar dit was die einde van dit. Die ander handelaars in 'n private vennootskap met Mark eintlik didnt soos die soeklig LESSE UIT MARK: wat om te studeer en te leer: In 'n woord, dit was alles daar om te weet oor tegniese ontleding. Edwards en Magees boek (en sy opgedateer uitgawes), tegniese ontleding van voorraad tendense: Mark het meer as een keer, die Bybel van tegniese ontleding te lees en te herlees. Ek weet baie min wat hierdie boek opgeneem, het laat staan ​​dit meer as een keer te lees. Behalwe grafiek en volume patrone, Mark gebruik onder andere oorgekoop / oorverkoopte aanwysers soos die relatiewe sterkte-indeks, basiese Elliott Wave analise, die daaglikse oproep tot volume verhouding figure sit geplot as 'n aanwyser. die op die balans Deel aanwyser vir individuele aandele, die A / D figure of lyn, die Trin, ens 'n groot ding wat ek geleer het uit Markus was 'n benadering tot handel en risikobestuur wat 3 basiese aspekte ingesluit. 1. Wees baie pragmatiese en nie te fokus op enige EEN metode van analise nie, maar om hulle almal saam te stel. Byvoorbeeld, soms is daar 'n duidelike golfpatroon wat daarop dui waar die groot indekse is in hul marksiklus. Soms is daar nie. Soms is 'n mark onder vind by 'n oorverkoopte uiterste, of 'n top by 'n oorgekoopte uiterste, soms nie. Jy het toegang tot die boom van aanwysers en patrone saam te stel. 2. Slegs neem aansienlike posisies op die mark uiterstes. Byvoorbeeld, Theres 'n V-vormige onderste patroon en sleutel (onderstebo) ommekeer, vergesel deur 'n uiterste (14 dae) oorverkoop RSI lees (bv 30 of minder) en watter is voorafgegaan deur uiterste lomp sentiment. Sulke Confluences nie gebeur nie, maar nie so baie keer in 'n jaar. Handelaars wat wil meer aksie dan dat, óf verloor met verloop van tyd of konserwatiewe opsie-strategieë bv aanneem wat betrokke is by versprei en droes. Punte styl was om te bly behalwe vir hierdie geleentheid roetes, ten minste in die indeks opsies. In indeks termynmark, sonder die druk van die hantering van tyd / wisselvalligheid premies, jy kan meer kort termyn handel te doen as jy regtig weet wat jy doen. 3. Veronderstel jy indeks wan gekoop of doen 'n beroep slegs teen uiterstes en jy was baie geskoolde by die lees van die mark, altyd laat jouself genoeg ruimte om die prys gemiddelde in die geval van die mark gaan teen julle vir 'n tyd. Dit is nie 'n punt dat id beveel oor die algemeen as 'handelaars sal in die moeilikheid met hierdie raad. Nie almal gebruik Tiger Woods strategieë of het sy geweldige vaardigheid te sit wat nie dikwels daaraan gedink. Laaste twee verwante en BELANGRIKE PUNTE: 1. Mark Jansen van mening dat GEEN handelaar ooit gaan 'n metode of stelsel van handel wat hoogs winsgewend te verkoop. Nie dat 'n private of selfs openbare geld krip wat volle beheer oor sy fonds (e) kan nie geld maak. Ons weet dat daar so 'n suksesvolle bestuurders. Maar vir die grootste deel, baie, indien nie die meeste suksesvolle handelaars kan almal of die meeste van die handel kapitaal wat hulle nodig het privaat. Hulle wouldnt verkoop 'n metode of stelsel wat hul metodes blootgestel word aan noukeurige ondersoek. En 'n swart boks stelsel met ondeursigtig metode, onwaarskynlik. As sy baie suksesvolle, kan meer gedoen word daarmee dan in pla ook verkoop dit. 2. Om geld te maak in die handel neem belangrike werk en toetsing van die mark. Niemand kan verwag in die leer van die verskillende metodes beskryf in 'n minimale tyd om te sit en uit te kom van hierdie met 'n maksimum wins. As jy in die tyd dont het, jy is nie te hou 'n sent Een laaste aanhaling uit Mark Weinstein en jy moet weet wat hy gedoen het verloor 'n aansienlike gedeelte van 'n groot ongerealiseerde wins wat hy gehad het toe hy die eerste keer het in sommige Futures Trading: Jy moet leer hoe om te verloor is dit belangriker as om te leer hoe om te wen. As jy dink jy is altyd 'n wenner wees, wanneer jy verloor, sal jy ontwikkel 'n gevoel van vyandigheid en uiteindelik die skuld van die mark in plaas van probeer om te leer waarom jy verloor. Na die verlies Ek het gepraat van wat was eintlik net 'n teruggee (in 'n reeks van limiet-down dae) van ongerealiseerde termynmark winste, Mark het 'n fanatiese student van tegniese ontleding. En nooit na my wete ooit weer verlore in 'n bedryf, laat langs 'n aansienlike een. HUIDIGE TEGNIESE SHAPSHOT: In antwoord op die intekenaar vraag oor of ek dink die groot indekse sal weer val om 'n oorverkoopte uiterste, ek sou noodwendig sê nie. Ek beraam dat die huidige patroon af-up-down (a-b-c) segmente, gevolg deur 'n ander aansienlike up been sou hê. Die tipiese of algemene patroon sou wees vir 'n tweede agteruitgang wat verder as die eerste daling gedra, as geprojekteer op die Nas 100 (NDX) daaglikse grafiek hieronder. Maar en natuurlik, die patroon van die manier Ive uiteengesit met die dieper nadeel en 'n ooreenstemmende oorverkoop lesing in die relatiewe sterkte-indeks (RSI) mag of nie mag gebeur nie. Op 'n minimum sal die 13-14 dag RSI gewoonlik na 'n meer neutrale lees rondom 50. Daar is ondersteuning wat blyk tot dusver in NDX in die 1665-1670 area en die volgende op die been kan opstel sonder 'n dieper daling opstel eerste bv om die 1650-1600 area. Die ding wat ek die meeste gelees in die groot indeks kaarte, is dat daar 'n volgende tot been wat ontwikkel, na 'n tydperk van 'n sywaarts tot laer beweging wat ten minste gooi af die oorkoop uiterste gesien in die vroeë-Mei sal wees. Ek wil om te koop NDX roep weer as die indeks weer het oorverkoop en sentiment het weer lomp vir 'n tyd. JA Sal ek kry die geleentheid (om 'n oorverkoopte mark te koop) dat daar te veel mag wag vir miskien of waarskynlik nie. Im wag en kyk. Een van die belangrikste sal die vermoë van NDX sy vorige hoogtepunte deurboor wees. ID soos ook 'n meer ideale (dit wil sê 'n lae risiko) te sien koop opgestel deur 'n afname in lomp sentiment. maar wat kan of mag nie 'n volgende tot been voorafgaan. Lomp sentiment is te hoog, en die RSI te hoog (sien die SPX grafiek hieronder) op te rig die soort mark uiterste wat Ive gepraat oor in hierdie stuk as dit betrekking het op Mark Weinstein tipe advies. Maar prys patroon troef alles en ek kan in gedwing word, in die veronderstelling Ek wil waag uit 'n volgende groot opswaai gelaat, gebaseer op die steeds lomp grafiek patroon wat ek sien op die oomblik. Dit is nie my gunsteling handel opgestel en manier om weer in die lang kant van die mark. Ek verkies om die ideale handel wat ingestel op die 667 min SPX Dit was een waar jy in 'n swaar posisie en die risiko om te beloon was baie gunstig kon gaan. Goeie handelstoestande SUCCESSMarket Wizard Mark Jansen Ek het reeds gesê dat 'n paar keer dat terwyl ek sien uit daarna om die onderhoude met name ek erken in Jack Schwager8217s Market Wizards. die name wat nie vertroud is met my is altyd skyn nog meer interessant wees. Mark Jansen het nie laat my af. Schwager gelei tot die onderhoud deur daarop te wys dat Weinstein was heen en weer oor die vraag of hy nog die onderhoud sou doen. Ek het gevind dat dit interessant dat ten spyte daarvan dat ongemaklik oor die idee, hy was baie oop oor hoe sy handel hom emosioneel geraak was. Weinstein8217s stelsel is baie anders as wat ek bestudeer. Maar soos met elke onderhoud in hierdie fantastiese boek, was daar nog baie om te leer uit die bespreking. Soos elke handelaar te sien in die boek, Weinstein het 'n stelsel, 'n verloor sny metode, en het die dissipline om te hou by sy stelsel. Oor en oor ek sien dit uit onder hierdie groot handelaars. Top 5 aanhalings uit Market Wizard Mark Weinstein: 8220Not net 'n poging 8211 was dit 'n obsessie Ek slaap met dit wat ek gedroom daaroor. Iewers sal ek die hele nag te dink oor wat ek die volgende dag sou doen. As ek didn8217t moet slaap, ek sou dit vier en twintig uur per dag gedoen. Op daardie punt, is dit wasn8217t die geld wat my kon motiveer. Ek is verslaaf aan die spel: die uitdaging om te probeer om uit te vind die market.8221 Daar is twee aspekte aan hierdie aanhaling. Eerstens, ek dink enige iemand wat al ooit 'n voorraad, veral die eerste paar kopies besit, kan verband hou met die opwinding en passie Weinstein praat. Waar ek sukkel is in die handhawing van die vlak van entoesiasme oor die verloop van 'n aantal jare en hopelik dekades. Ek begin studeer Livermore en O8217Neil in 2004, maar dan het 'n geruime tyd af in 2006 en 2007 as gevolg van 'n gebrek aan fokus. Dit is maklik om passievol te wees oor jou voorrade een dag per week, maar dit neem 'n dieper vlak van verbintenis tot wat fokus handhaaf elke dag. Ek het gesukkel met hierdie vir 'n baie lang tyd. Die tweede helfte van hierdie aanhaling handel oor die motivering. Ek won8217t sê dat die geld isn8217t my motiveer, maar it8217s nie my primêre fokus. Dit verteenwoordig sekuriteit van voorsiening maak vir my familie, maar in werklikheid is, th e enigste rede waarom ek wil regtig my rekening groei van 5k om 500k is sodat ek al my werksure gefokus op die mark kan bring, want ek is heeltemal gefassineer deur dit . Geld opsy, ek verkies die bestudering van die mark en vorige wenners aan enige ander stokperdjie of beroep. It8217s wat ek is lief vir om te doen. wat waarskynlik die rede waarom hierdie blog steeds so gewild is. 8220I didn8217t kyk na die risiko en het op te groot 'n posisie. Ek is nie die gebruik van enige tipe rasionele jedgement. Ek is tans gelei word deur my materiaal desires.8221 Ek hou van hierdie deel van die onderhoud waar Jansen is 'n gesprek oor probeer om genoeg geld te maak om 'n kasteel in Europa en hoe hierdie metode van dink gesaboteer sy handel te koop. Ek dink dit skilder 'n goeie voorbeeld van waarom byna elke enkele handelaar ondervra in Mark Wizards het die belangrikheid van risiko beheer beklemtoon en verkort verloor. I8217ve nooit gesukkel met sny verloor, maar so onlangs as 'n paar maande gelede was ek besig om my hele handel rekening in een of twee posisies hoop om groot geld vinnig te maak. Alhoewel ek skiet om dit te groot vinnige maak, don8217t Ek dink dit was ooit vir materiaal redes. Vir my is dit nog altyd oor bewys dat daar is 'n paar geldigheid in wat ek doen. Die belangrikste rede waarom ek begin hierdie blog omdat ek moeg van praat oor my aandele by die werk net om te ontmoet met neerbuigende of neerbuigend antwoorde van mense wat don8217t glo ek slim genoeg goed op hierdie te wees was. Ek wil net om te bewys aan myself en almal wat ek suksesvol kan handel. 8220I don8217t glo iemand ooit kry uitgewis in die mark as gevolg van slegte geluk is daar altyd 'n ander rede vir dit. Óf jy was af wanneer jy die handel het, of jy didn8217t die ervaring te hê. Daar is altyd 'n fout involved.8221 Toe het ons gefokus op risiko beheer. Dit het my herinner aan die stories van Isai Livermore waai sy hele fortuin op slegte ambagte. Every verloor hy dit was as gevolg van 'n fout wat hy gemaak het. Ek probeer om myself te herinner aan hierdie voortdurend. Ons moet altyd seker maak dat ons kan lewe na 'n ander dag te veg, en ons can8217t dit te doen sonder kapitaal. 8220I ook don8217t veel verloor op my ambagte, want ek wag vir die presiese regte moment.8221 Weinstein brei uit oor hierdie deur 'n beskrywing n jagluiperd sit geduldig wag vir die hoogste waarskynlikheid tyd om die lente en val sy prooi. Ek het gedink dit was 'n interessante analogie, want dit is presies wat ons doen terwyl hulle wag vir breakouts van basisse. Ons wag geduldig terwyl 'n voorraad 'n basis vorm, dan aandring op 'n groot volume piek wat ooreenstem met die tempo. 8220Another groot wanopvatting is dat mense altyd verwag dat die mark reageer op die nuus. Byvoorbeeld, wanneer John F. Kennedy vermoor is, die mark aanvanklik gebreek baie skerp, maar dan vinnig herstel tot nuwe hoogtes. Hierdie prys aksie oorbluf baie people.8221 Ek het myself in hierdie lyn van denke 'n paar keer die afgelope tyd gevang. Net omdat die mark 'n sekere manier om 'n Super Storm, of 'n presidensiële verkiesing, of 'n fiskale Cliff moet reageer, doesn8217t beteken dat dit sal. Ek het altyd probeer om myself te herinner dat dit by die punte toe almal dit eens dat die mark moet gaan in een rigting dat dit dikwels die ander gaan. Deel dit:


No comments:

Post a Comment