Saturday, October 8, 2016

Renko Kaarte Forex Fabriek

Die 3 Stap EMO en Renko Strategie vir Trading Ontwikkeling Baie Forex-handelaars gebruik geweegde bewegende gemiddeldes, genoem EMArsquos. om munt pare wat trending handel. Bepaal die rigting van die dominante tendens rigting met 'n 200 tydperk EMO. Gebruik prys kruising van 'n 13 tydperk MA as beide 'n inskrywing sneller en handleiding volgkeerverlies ontwikkel in die 18de eeu in Japan om rys te handel, Renko kartering is 'n tendens volgende tegniek. Dit is uitstekend vir filter prys ldquonoiserdquo so handelaars 'n groot deel 'n gegewe Forex tendens kan vang. Daar is geglo dat die naam ldquoRenkordquo ontstaan ​​van die Japannese woord lsquorengarsquo beteken lsquobrickrsquo. Soortgelyk aan Kagi en Point en Figuur kartering, Renko ignoreer die element van tyd gebruik op kandelaars, staafgrafieke en lyn kaarte. In plaas daarvan, Renko fokus op volgehoue ​​prys beweging van 'n voorafbepaalde bedrag van pitte. Byvoorbeeld, kan 'n handelaar die bakstene vir so min as 5 pitte of soveel as 100 of meer. 'N Nuwe baksteen sal nie gevorm totdat prys 100 pitte het verskuif. Dit kan 24 uur neem om 'n nuwe baksteen te vorm, of dit kan 'n paar uur te neem. Dit sal egter geen stene vorm tot die voorafbepaalde limiet bereik word. Leer Forex uitvoering maak NZD / 4 dollar - Uur Renko Trend amp 200 EMO (geskep met behulp van FXCMrsquos Marketscope 2.0 kaarte) Soos jy kan sien in die NZDUSD Renko grafiek hierbo, elke baksteen verteenwoordig 10 pitte van die prys beweging. 'N 4-uur grafiek word gebruik om werklik genoeg prys data te laai in staat wees om die rigting van die tendens te identifiseer. Groen gekleurde stene is lomp, terwyl rooi-gekleurde stene is lomp. Onthou dat die grootte van die baksteen kan opstel wanneer jy eers deur die stappe van die skep van Renko grafiek. Swing handelaars kan 50 of 100 pit bakstene gebruik om 'n paar fraksie van die gemiddelde daaglikse handel reeks verteenwoordig. Terwyl scalpers en dag handelaars kan kyk na 20, 10 of 5 pit bakstene. Vind die tendens rigting Renko kaarte kan baie van die gewone tegniese aanwysers soos Stochastics, MACD, en bewegende gemiddeldes te neem. Todayrsquos strategie sal trou tot Forex Renko kaarte met 'n 200 Eksponensiële bewegende gemiddelde (EMA) om tendens rigting te vind. Baie eenvoudig, as die prys is die handel bo sy 200 EMO, dan is die tendens om is. As die prys is die handel onder sy 200 EMO, dan die neiging is af. Hierdie filter sal ons 'n directional vooroordeel baie soos 'n kompas of GPS gee. Ons sal kyk na slegs 'n lang ambagte wanneer die Renko bakstene trending bo die 200 EMO. Aan die ander kant, in 'n verslechtering neiging, indien die Renko bakstene trending onder die 200 EMO, dan is die tendens af. Forex-handelaars sal net kyk na kort die mark. Een van die grootste foute wat swaai handelaars maak betree ambagte wat toonbank gaan na die dominante tendens. Leer Forex uitvoering maak NZDUSD twee baksteen Renko crossover inskrywing sein (geskep met behulp van FXCMrsquos Marketscope 2.0 kaarte) Na die dominante tendens rigting word bepaal, kan handelaars die eenvoud van Renko kaarte gebruik met 'n enkele 13 tydperk EMO as lsquotriggerrsquo om 'n inskrywing in die sein rigting van die groot tendens. Eerstens, wag vir ten minste twee groen stene om bo die 13 EMO verskyn. gee dan lank op die voorkoms van die tweede groen baksteen bo die 13 EMO. Verlaat vir Wins en verlies Een keer 'n handelaar is ldquotriggeredrdquo in die handel, kan 'n beskermende stop gestel eensteen-grootte onder die 13 EMO. Solank as wat die stene bo die 13 EMO bly, kyk ons ​​om te bly met die tendens. Net soos die 13 EMO wat jy kan kry in 'n nuwe handelsmerk, kan dieselfde EMO gebruik word om uit te hou 'n wen-handel sluit in winste. Handelaars moet met die hand die stop een baksteen-grootte onder 13 EMO en die huidige prys baksteen beweeg. Jy kan sien in die voorbeeld hierbo hoe die kombinasie van Renko en die 13 EMO help handelaars bly met die tendens 'n lang tyd. --- Geskryf deur Gregory McLeod Trading Instrukteur Belangstelling in meer te leer oor forex en strategie ontwikkeling Teken vir 'n reeks van gratis ldquoAdvanced Tradingrdquo gidse, om jou te help om op hoogte op 'n verskeidenheid van handel onderwerpe. Teken hier aan om voort te gaan jou Forex leer nou DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. Trading Renko geword Mei 2006 Status: Slegs een gebruikersnaam. 1367 Posts hierdie draad is 'n uitvloeisel van 'n draad begin in die Programmering Discussion Forum wat geleidelik fokus verander van quothow 'n Renko scriptquot skryf aan quothow om handel te dryf Renkoquot so lyk dit meer gepas hier. Siek die bal aan die rol met 'n voorbeeld van wat Im handel nou en, op 'n sekere punt verder as daar belangstelling in hierdie onderwerp, siek post die aanwysers, ens wat Im met behulp van en direkte diegene wat nuut tot Renko om die nodige opvoedkundige materiaal . As jy reeds Renko verhandel, is dit die plek om te deel met ander wat nie kan doen wat jy doen en wil deel. Hier is wat Im tot deesdae: Die horisontale lyne op die grafiek is standaard Pivot Punte - Siek post die indi Im behulp gou (of jy kan vind / te gebruik een van jou keuse). Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ou Benjamin was reg geword Mei 2006 Status: Slegs een gebruikersnaam. 1367 poste vir diegene wat nie weet wat Renko is, is daar 'n goeie verduideliking hier: en 'n basiese verduideliking van Pivot Punte hier hierdie draad is 'n uitvloeisel van 'n draad begin in die Programmering Discussion Forum wat geleidelik verander fokus van quothow 'n skrywe Renko scriptquot om quothow om handel te dryf Renkoquot so lyk dit meer gepas hier. Siek die bal aan die rol met 'n voorbeeld van wat Im handel nou en, op 'n sekere punt verder as daar belangstelling in hierdie onderwerp, siek post die aanwysers, ens wat Im met behulp van en direkte diegene wat nuut tot Renko om die nodige opvoedkundige materiaal . As jy reeds Renko verhandel, is dit die plek om te deel met ander wat dalk nie. Ek weet hoe om handel te dryf met Renko maar daar is geen ander keuse van die gebruik daarvan in Meta Trader so kan u pls plaas die aanwyser. Aangesluit September 2008 Status: Lid 137 poste bly daar is 'n Renko draad. Ek het alleen gevoel hier handel dit. Ek doen mal daaroor, ek het scalped en verhandel allerhande dinge, maar in terme van wag en aanpassing stop verliese i wasnt baie gedissiplineerd, maar eintlik handel Renko het my gehelp met dit. Ek gebruik 'n 5 pit Renko, kyk vir prys aksie, maw HHS hl lhslls ens En dan gooi ek in 'n Bollinger groep waar die middellyn is ingestel op 20, wat ek dink die meeste is maar op Ninja dit is vasgestel op 14. Ek handel saam gaan met die prys aksie, maar ook die gebruik dat daar in samehang met 'n mooi weerkaats die middellyn van die bb as jy 'n kyk in die grafiek met die blou vertikale lyne. Ek hou die RR met 1-1. Wel, ek gaan vir 1-1, maar soms in wins Ek skaal 'n paar op 8 pitte dan 12 en dan skiet vir 'n hardloper met die laaste paar. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword September 2008 Status: Lid 137 poste Ag, en ek gebruik 2 stelle stochs, geen werklike rede. Ek stel 'n vinnige by 8,3,3 en die ander stadiger te 12,3,3 en net graag wou sien dat hulle line-up saam dat die kans soort van 'n dubbele bevestiging vir myself help. Ek dont gebruik fancy aanwysers of EA. Net handel met stochs Renko en bb. Aangesluit Mei 2006 Status: Slegs een gebruikersnaam. 1367 Posts Gaan na hierdie skakel: en volg die eenvoudige instruksies. Ek gebruik dit met geen probleme (en ook 'n baie klein rol in die ontwikkeling). Die enigste bekende fout vind plaas wanneer die gebruiker probeer om 1 pit blokke gebruik met ShowWicks ware. As jy wil 1 pit blokke, seker wees om die gebruiker veranderlike ShowWicks vals gestel is. Daar is ook 'n kommersiële Renko script wat 30 euro kos vir die uitvoerbare. Jy kan dit Google en vind dit. Ive aangeheg ook die kaal bene spilpunt Indi (een van duisende laai op die internet). Laat my weet as jy enige probleme te vind. Ek was nie 'n fan van meta so ek Ninja Trader, sy vrye vir kartering en GFT vir uitvoering gebruik. Ek het voor gebruik 10-20 pit Renko maar vir my persoonlik Ek hoef nie die paitence. My persoonlikheid is beter geskik vir die 5 pit Renko. Ek sou graag wou deel en dra by die wat in jou draad as ons gaan As dit in orde met jou Lou. Ek is nie seker of jy wil hierdie streng hoër Renko reekse of wat ook al werk vir 'n paar, sodat ons kan almal leer en te bespreek, net laat weet my asseblief die vrymoedigheid om te plaas alles wat jy suksesvol gebruik. Dis wat die draad is hier vir. Ek het eers oor Renko kaarte van C4 en nitro. Hul eenvoud en vermoë om weg te neem directional verwarring was fantasties. Ek is bly daar is 'n onafhanklike draad vir Renko handel. Ek het probeer om suiwer Renko handel, sonder die meeste van die aanwysers van die ander drade, maar dikwels die prys gaan teen my te veel om my te troos vlak met betrekking tot die SL / tp. Die enigste ding wat ek kan dink is dat vir minder wisselvallig pare bv EU, AU, uchf ens, 'n 5 pit Renko nodig is, en vir vlugtige pare soos EJ, GJ, gu, 'n 10pip Renko nodig. Ek gebruik die stochs ek genoem in hierdie draad die 12 3 3 en die 8 3 3 en het hulle line-up OB / os. sy is besig om vir my vir my uit kak hou. Soos vir tp en sl dis 'n harde een na die sien van C4 nitro, die RR is nie groot daar. Maar ek dink as jy 'n hoë oorwinning koers sy ok. Maar ek haat dit 1 verloorder uit te wis 4 wenners. Wat ek doen, is geneig om aanvangsperiode stop verlies STE 3 bars van waar ek geloop wat 15 pitte (Ek gebruik 'n 5 pit Renko vir alle pare) behalwe bv daar is dit 3 pit Renko. So ek gebruik 'n 15 pit tp sowel om dit te maak een tot een en dis al aanvanklike. Die stop verlies van 15 is net vir ingeval dit tenks 'n onmiddellike 15 pitte op my so gou as ek in die handel. Enige ander wyse as die handel beweeg my guns vir elke 5 pitte in my guns Ek skuif die stop up. Ek handel verskeie baie so ek is geneig om uit te skaal in 3rds. So het die eerste een is uit 8-10 pitte dan tweede 'n paar en dan so gou as stop kom om gelyk te breek Ek laat die laaste derde lopie na die groter beweeg te kry. Maar oor die algemeen die manier wat ek bestuur dit hou die RR 1-1 of soms beter. Sedert ek selde ooit dadelik gestop. As ek uit by my eerste 10 pit teiken en is nog steeds 'n paar en die prys aksie lyk versuur Ek mag dalk net kry uit dit alles. Net 'n gevoel, soms reg soms verkeerd, maar geen wins is 'n goeie wins te maak. Op hierdie manier is dit my hou in 'n goeie handel kry my uit 'n potensieel slegte handel, en die wat ek laat loop make-up vir dit. Maar dis hoe ek gestruktureer my s / l TPD edurende die laaste 10 jaar het ek letterlik 1000 s en 1000 s spandeer op verskillende forex stelsels. Jy hoef nie na 'n ander sent van jou swaarverdiende geld te bestee nadat jy jou hande op my Forex Renko kaarte FX Trading System Ek het uiteindelik 'n Forex Trading System wat my eenvoudige handel metodes volg om te leer hoe dat JY sal toelaat en enigiemand ontwikkel om handel Forex met 'n nul Indicators Ja, ek het gesê ZERO AANWYSERS Ek persoonlik geskep en ontwerp van hierdie eksklusiewe forex stelsel. My forex metode is ten volle verstelbaar om 'n tipe van forex handelaar pas. Ek kan jou help met die ontwikkeling van 'n persoonlike handel benadering tot jou handel persoonlikheid pas met my Forex Renko kaarte FX Trading System. As jy moeg is van een grootte pas almal forex stelsels. hou lees. Ek het gewerk met 100'e van forex handelaars. Die meeste handelaars smag na 2 redes: 1. hulle nie 'n handels rand, of 'n winsgewende handel stelsel 2. hulle gebrek aan dissipline Het jy die dissipline om 'n eenvoudige, maar doeltreffende forex stelsel leer Indien wel op die bestel knoppie om te koop nou net so sodra ek u betaling ontvang via kredietkaart of PayPal jy sal die direkte aflaai skakel kry. Miskien het jy splinternuwe forex of jy is die handel forex vir 'n paar jaar Of jy nou 'n beginner of ervare forex handelaar, my Forex Renko kaarte FX Trading System is eenvoudig en maklik om te volg. Neem 'n blik op die volgende 2 foto's: tabel 1 - normale kandelaar grafiek grafiek 2 - Forex Renko kaarte Watter grafiek lyk makliker om handel te dryf Beide kaarte verteenwoordig dieselfde inligting die USD / CAD geldeenheid paar vanaf Woensdag 24 Augustus 2011 tot Vrydag 26 Augustus 2011. Vra jouself die volgende vraag: Waar kom ek op en af ​​van 'n handelsmerk op grafiek 1 My Forex Renko kaarte FX Trading System sal leer en wys jou 'n baie spesifieke opset vir beide koop ambagte en verkoop ambagte. Hierdie spesifieke setups te benut BEIDE rooi en groen Renko bars. Jy kan enige geldeenheid paar, enige tyd raam, enige tyd van die dag / nag handel. grafiek 3 - kandelaar grafiek met MACD Soos jy kan sien in grafiek 3 met 'n standaard MACD toegepas, die MACD CROSSOVER in geel sirkels voorkom na 'n groot skuif op of af in die prys. In werklikheid, die geel sirkels op die prys grafiek verteenwoordig 'n meer geneig handel inskrywing as jy staatmaak op MACD CROSSOVER vir handel inskrywing. Jy hoef net mis die meeste van die groot prys beweeg. MACD CROSSOVER is 'n sloerende aanwyser. So moet jy jouself vra een vraag in hierdie scenario. Vraag: Waar sal ek my Stop Loss en hoe groot sou dit wees om logiese sin op die kaarte te maak as ek wou 'n handel ophou met behulp van sloerende AANWYSERS plaas ophou met behulp van sloerende aanwysers Hoe my Forex Renko kaarte FX Trading System maak handel forex makliker vir jou Simple. Ek leer my eie koop opstel en verkoop opstel met net Renko kaarte. Zero Indicators A koop of verkoop sein word verteenwoordig deur 'n spesifieke volgorde van BEIDE rooi en groen forex Renko bars. Jy kan nie outomaties aanvaar al die groen boks is 'n koopsein of elke rooi blokkie is 'n sell sein. My Forex Renko kaarte FX Trading System hierdie probleem oplos Dit wys en leer jy 'n baie spesifieke kombinasie van beide rooi en groen forex Renko bars vir beide 'n koopsein en 'n sell sein. Jy sal die konteks van die gebruik van hierdie forex Renko bars saam met forex geleenthede vind leer. Ek gebruik duidelik geïllustreer volkleur foto's met 'n baie beskrywende teks. Ek wys jou wat grootte Renko bars en watter tyd raam werk die beste vir 3 verskillende tipes forex handelaars Scalpers, Swing Handelaars en posisie Handelaars. My Forex Renko kaarte FX Trading System is goed geskryf en sal toelaat dat enigiemand so gou as moontlik om te begin Dit sal jou 15 minute neem om my volkleur handleiding en nog 15 minute lees om af te laai amp installeer 'n Renko verhandelingsplatform (as jou huidige makelaar nie doen ondersteuning Renko kaarte) Daar is 'n aantal van handel platforms wat Renko bars ondersteun sodat jou huidige makelaar hulle reeds kan ondersteun. Indien nie maar 'n paar van die meer populêre sluit TeleTrader, Ninja Trader en MT4. Let asseblief daarop dat ek gee jou 'n volledige Renko strategie, maar kan nie moontlik ondersteun al die verskillende handel platforms daar buite, sodat jy as 'n platform spesifieke vraag vir die opstel van jou kaarte wat jy net nodig het om ons te kontak tegniese ondersteuning vir die verhandelingsplatform. So, jy dink jy kan spandeer 30 minute leer my Forex Renko kaarte FX Trading System Klik op die bestel knoppie om te koop NOU Sodra ek ontvang jou betaling via PayPal of kredietkaart, sal jy onmiddellik in staat wees om my Forex Renko kaarte aflaai FX Trading System Renko Chart 8211 Hoe om handel te dryf die gebruik van Renko kaarte Wil jy regtig het om die tyd of volume in jou ambagte te oorweeg, of is dit ook moontlik om handel op grond van die prys veranderinge slegs Hierdie vraag is die fondament van die Renko grafiek. Renko grafiek is uitgevind deur die Japannese handelaars. Op 'n Renko grafiek, tyd en volume het geen rol en net die prys veranderinge oorweeg word. Renko kandelaars lyk klein stene of bokse. Hulle het geen boonste of onderste skadu. Ons kan die boks grootte verander in die Renko kaarte. 'N Nuwe boks sal verskyn op die grafiek, net vir 'n spesiale vlak van die prys verandering plaasvind. Wanneer die boks grootte is ingestel op 'n kleiner omgewing, dan nuwe bokse kom vinniger, maar wanneer die grootte is ingestel op 'n hoër instelling, dan nodig om 'n groter prys verandering, ten einde 'n nuwe boks op die grafiek verskyn. Hoe kleiner die grootte, hoe hoër aantal bokse, en so meer besonderhede oor die prys veranderinge. Hoe groter die grootte, hoe laer aantal bokse en minder besonderhede van die klein prys veranderinge en geluide. Dit is die Renko kaarte van EUR / USD, terwyl die boks grootte is ingestel op 1: En dit is dieselfde term, terwyl die boks grootte is ingestel op 0,5 wat kleiner bokse en so meer besonderhede oor die prys veranderinge beteken: Bogenoemde grafiek beslaan sowat 2 jaar vanaf September 2004 tot September 2006. As jy sien daar is 'n beperkte aantal handelsgeleenthede in hierdie grafiek. Die reëls tegniese ontleding is dieselfde in die Renko kaarte en jy kan 'n handelsmerk na 'n ondersteuningsgroep, weerstand of konsolidasie tempo betree: Kom kyk 'n kleiner boks grootte en kyk of ons meer handel geleenthede kan kry of nie. Die boks grootte in die onderstaande Renko grafiek is ingestel op 0,1. As jy sien jou kan maklik goeie handelsgeleenthede met behulp van die reëls tegniese ontleding: let8217s Vergelyk nou die bogenoemde grafiek met 'n kandelaar grafiek. Die grafiek hieronder is die kandelaar grafiek wat dieselfde tydperk as die bogenoemde grafiek dek. Soos jy sien kan die kort handel maklik onderskeibaar in die kandelaar grafiek wees, maar dit was 'n bietjie moeilik om te besluit vir 'n lang posisie daarna. AANGESIEN die bogenoemde Renko grafiek die lang geleentheid toon baie duidelik. Beteken dit jy kan vind Meer Handel Opstellings Die gebruik van Renko kaarte Dit is moontlik om meer handel setups met Renko grafiek het, maar die probleem is dat in baie gevalle kry ons in die mark wanneer dit te laat is en die prys is reeds 'n baie verhuis . Gereelde kandelaars is real-time, en jy sien alles reg wanneer dit gebeur. Maar die voordeel van die Renko grafiek is dat as jy dit stel om groter groottes soos 1, dan is dit elimineer baie van geraas en jy sal sien die baie sterk grafiek patrone en setups. Dit is die hoofrede van die Renko grafiek uitvinding. Dit is uitgevind om die geraas deur die tyd en opname van net die prys veranderinge te ignoreer skakel. Net so, as jy dit stel om die kleiner groottes, soos wat ek gedoen het op 'n paar van die kaarte hier, dan sal jy een Renko boks vir elk van die prys veranderinge, en dit help jy vang al die bewegings, patrone, en waarskynlik handel setups. Daarom is dit hang af van die manier waarop jy Renko gebruik. As jy dit ingestel op 1, dan sal jy 'n baie van die prys wel en wee en geraas uit te skakel, en jy sal net die sterk bewegings. En as jy dit stel om 0,1-0,5, sal jy meer van die prys veranderinge het, en sodat jy kan meer handel setups het. Maar let daarop dat meer handel Opstellings noodwendig beteken nie meer wins en geld. Vir meer inligting oor die gebruik van Renko die grafiek patrone en ondersteuning / weerstand lyne op te spoor, lees dit en dit. Ek kan nie sien 'n duidelike omgekeerde kop en skouers in die bogenoemde kandelaar grafiek terwyl dit skerp kan gesien word in die Renko grafiek. Nog 'n periode van tyd met die Renko grafiek: Dieselfde tyd met die kandelaar grafiek: So as jy 'n swing handelaar en jy werk met die lang tyd rame soos daagliks, youd beter om 'n ogie te hou oor Renko grafiek te hê. Dit blyk dit is 'n groot hulp om jou tegniese resultate analise bevestig. Installeer Renko aanwyser Op MetTrader 4 Of MT4: 1. Aflaai Renko grafiek aanwyser vir MT4 of Meta Trader platform: Click Here 2. Kopieer die aanwyser na die gids Indicators. Om dit te doen: Klik op die spyskaart lêer op die links bo van jou MT4 platform. Klik op Open Data gids. Maak die gids MQL4. Maak die gids Indicators. Kopieer en plak die aanwyser om Indicators gids. 3. Begin die MT4 platform. 4. Maak 'n prys grafiek, en dan maak die Navigator. Onder die aanwysers vind LuckScout-Renko. Sleep en dit is om die prys grafiek. Jy kan die Renko grafiek op jou platform het en probeer dit vir 'n rukkie. Vergelyk die handel Opstellings jy op te spoor met behulp van jou eie handel stelsel met wat Renko grafiek toon. Jy kan Renko gebruik om jou handel setups te bevestig. Na 'n ruk, as Renko jou gehelp het sterker posisies te neem, en maak minder foute. dan beteken dit dit is 'n goeie hulpmiddel vir jou. Probeer om die stadiger instellings gebruik soos 1 tot meer geraas uit te skakel. Dit is wat ek aanbeveel, veral vir beginner handelaars. Meer inligting oor die ander vorme van die prys kaarte uitgevind deur Japannese Handelaars: Of jy dink jy kan, of jy dink jy kan nie, reg jy is. - Henry FordRenko grafiek Forex strategieë - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-vrye forex seine en FX Voorspelling Renko Chart Forex Strategies Renko Chart Stuur deur Joy22 n tipe grafiek, wat ontwikkel is deur die Japannese, dit is net bekommerd oor prysbewegings tyd en volume is nie ingesluit. Daar word vermoed word vernoem na die Japannese woord vir bakstene, renga. A Renko grafiek is saamgestel deur die plasing van 'n baksteen in die volgende kolom keer die prys van die bo-of onderkant van die vorige baksteen deur 'n vooraf gedefinieerde bedrag te bowe gaan. Wit stene word gebruik wanneer die rigting van die neiging is up, terwyl swart bakstene gebruik wanneer die neiging is af. Hierdie tipe grafiek is baie effektief vir handelaars om sleutel ondersteuning / weerstand vlakke te identifiseer. Transaksie seine gegenereer word wanneer die rigting van die tendens verander en die stene alternatiewe kleure. In hierdie grafiek, tyd en volume het geen rol. Renko kerse lyk klein stene of bokse. Hulle het geen boonste of onderste skadu. Ons kan die boks grootte verander in die Renko kaarte. Hoe kleiner die grootte, hoe hoër aantal bokse en so meer besonderhede oor die prys veranderinge. Dit is belangrik om daarop te let dat die pryse die top (of onder) van die huidige baksteen mag oorskry. Weereens, is nuwe bakstene net bygevoeg word wanneer pryse die baksteen vul. Byvoorbeeld, vir 'n 5-punt grafiek, as pryse styg 98-102, die hol baksteen wat gaan 95-100 bygevoeg om die grafiek MAAR die hol baksteen wat gaan 100-105 is nie geteken. Die Renko grafiek sal die indruk dat pryse gestop by 100. Dit is die Renko grafiek in figuur gee. Op die foto Renko grafiek forex stelsel in aksie. Absolute Punte met die absolute Punte metode, jy die grootte van elke baksteen spesifiseer op die grafiek in punte. Die voordeel van hierdie metode is dat dit baie maklik om te verstaan ​​en te voorspel wanneer nuwe bakstene sal verskyn. Die nadeel is dat die punt waarde moet anders vir 'n hoë prys aandele as vir goedkoop aandele te wees. Tipies jy sal nodig hê om 'n waarde wat min of meer 1/20 die gemiddelde prys van die voorraad in die tyd wat jy wil te grafiek te kies. Gemeenskaplike waardes sluit 1, 2, 4, en 10. Belangrike Nota: Die Standaard vir die Punte metode is tans 14 wat te groot is vir die meeste aandele. Jy moet dit verander na 'n kleiner getal tot 'n bruikbare term kry. Gemiddelde metode Ware Range Die gemiddelde Ware Range (ATR) maak gebruik van die waarde van die ATR aanwyser om die baksteen grootte te bepaal. Die ATR aanwyser is ontwerp om die normale wisselvalligheid van 'n voorraad te ignoreer en sodoende kan dit outomaties te vind goeie baksteen groottes, ongeag die waarde of wisselvalligheid van die voorraad gekies. ATR met 'n waarde van 14 is die verstek waarde vir Renko kaarte en moet 'n baie bruikbare term in die meeste gevalle op te wek. Close net 'n hoë / lae pryse By die gebruik van hoë / lae pryse, dit is belangrik om daarop te let dat die reëls vir die opstel Renko kaarte hol stene te bevorder. Met ander woorde, ongeag die huidige rigting van die bakstene, moet jy eers om te sien of enige nuwe hol stene kan bygevoeg word om 'n grafiek en, as hulle kan, jy dan stop sonder om na die laagtepunte van die dag. Renko Chart Forex Strategies


No comments:

Post a Comment